Nog één dagje.. - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Bas Rande - WaarBenJij.nu Nog één dagje.. - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Bas Rande - WaarBenJij.nu

Nog één dagje..

Door: Bas van de Rande

Blijf op de hoogte en volg Bas

09 September 2013 | Nederland, Schaijk

Nog één dagje thuis en dan mag ik weer!

Turkije was een mooie ervaring en ik heb genoten van de 2,5 maand dat ik daar mocht wonen en werken. Het lekkere weer, de Turkse cultuur en de vele nieuwe mensen die je ontmoet ga ik erg missen! Daarnaast vond ik het ook heerlijk om weer even naar huis te gaan en om iedereen weer te zien. Weer lekker kaas en drop eten, geen moskee gejengel meer, geen buffet eten meer en gek maar echt waar: lekker weer een regenbui! 9 dagen heb ik het super gehad met vrienden en familie en vond het erg leuk dat iedereen nog even langs kwam!

Vandaag is (voorlopig) mijn laatste dag in Nederland en ben ik druk bezig met inpakken en mezelf voorbereiden op de reis naar Sint Maarten! Ik ga samen met een klasgenootje (Loes) dus dat is wel fijn, ook omdat we zo samen kunnen werken aan de projecten. Hier hebben we al wat aan gedaan in Nederland zodat we ongeveer weten wat we daar willen gaan doen. We zullen vooral gaan werken aan de sociaal- emotionele ontwikkeling en willen zelf graag thematisch onderwijs aanbieden.

Ik ga stage lopen op een basisschool in Sint Maarten. Het is een Katholieke school voor primair onderwijs met ongeveer 232 leerlingen. Het ligt in het vissersdorpje Simpson bay. Op de school werken ze volgens de ideeën en uitgangspunten van Ervaringsgericht Onderwijs.

Adres van de school:
Simpsonbay Road # 62
PO Box 5289
Sint Maarten

Zodra ik mijn verblijfsadres weet zal ik deze ook op de site zetten.
De komende 4 maanden zal ik een aantal verslagen typen op deze site voor wie het leuk vindt om mij te volgen.

Tot in Sint Maarten, Ciao!



  • 09 September 2013 - 16:40

    Michelle:

    He Bassie!
    Wat spannend! Vannacht al naar Schiphol. Ik wens je een hele goede reis en super veel plezier daar op Sint Maarten. Benieuwd naar de verhalen!

    Liefs,
    Michelle

  • 09 September 2013 - 17:20

    Tanta Carin:

    hey bas

    sucses met alles pakken en een goede vlucht toegewenst.
    hele fijne tijd en we volgen je op de voet.

    dikke knuffel van ons allemaal xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 01 Dec. 2010
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 28553

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 28 December 2013

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: